[Studentska_sluzba_FIS] [IIS] Re: [fis-dev] Fwd: [KPU]Podele studenata u termine u ispitnom roku/2.deo

Sanja Mijovic sanja.mijovic на etf.rs
Сре Феб 1 16:51:37 CET 2022


Poštovani,
u nastavku sledi objašnjenje šta je potrebno da se uradi kada su prijave 
konačne.

Potrebno je otići na Ispitni rok-Izvlačenje ispitivača
*Klik na Obrada uslovnih prijava i nakon toga klik na Izvlačenje 
ispitivača.*

Možete generisati izveštaj Pregled obrađenih uslovnih prijava ukoliko je 
potrebno.

Ova funkcionalnost radi sledeće:
1. Prolazi kroz sve prijave i proverava uslovnost
-ako student ima nepoložene diferencijalne ispite, svi ostale prijave 
(nediferencijalnih ispita) će biti označene kao uslovne
-ako student ima nepoložene ispite iz prve godine, sve ispite iz treće 
godine označiće kao uslovne
-ako student ima nepoložene ispite iz druge godine, sve ispite iz 
četvrte godine označiće kao uslovne

2. Za sve predmete koji su kroz Ispitni rok-Predmeta-podešavanja 
evidentirani sa tagom Mentor DAS kreira onoliko zapisnika koliko ima 
različitih mentora i studente raspoređuje na odgovarajući zapisnik kako 
bi bili na zapisniku kod svog mentora.
U ispiti u roku nastavna grupa 1 za taj predmet ostaje bez prijava, jer 
sve bivaju raspoređene.
Da bi ovaj deo funkcionisao moraju biti evidentirani koji su predmeti u 
pitanju i kod studenata evidentiran mentor (detaljno objašnjeno u 
prethodnom mejlu, koji je u nastavku)

3. Raspoređivanje na dva termina
Na predmetima gde je uneto na nastavnoj grupi 1 da je maksimalan broj 
studenata 0 sistem će rasporediti prijave na ng2, ng3 i tako redom 
zavisno od brojeva koje ste definisali unutar tih nastavnih grupa.
Važan uslov da bi ovo funkcionisalo je da na nastavnoj grupi 1 bude 
definisan maksimalan broj studenata nula.

*Ako je nakon izvlačenja ispitivača stigla informacija da je dodatno 
neki predmet potrebno podeliti po terminima, na nastavnoj grupi 1 
potrebno je uneti maksimalan broj studenata 0, kreirati ng2, ng3 .. i 
ponovo pokrenuti obradu uslovnih prijava i raspoređivanje ispitivača.
Sistem će registrovati da je na ng1. postavljen maksimalan broj 
studenata nula i uraditi raspodelu.

Služba u okviru dosijea može u pregledu prijava  uslovnu prijavu 
promeniti tako da ne bude uslovna i obrnuto. Potreno je samo kliknuti na 
postojeću prijavu i izabrati opciju "Prijava je uslovna" ili "Prijava 
nije uslovna" zavisno od situacije.

_Postavlja se pitanje prikaza na zapisniku._
Na jednom od fakulteta postoji dobra praksa da se uslovne prijave na 
zapisniku prikažu ali umesto imena, prezima, indeksa stoji samo 
zvezdica. Na taj način se čuva redosled studenata na zapisniku (značajno 
olakšava unos ocena) a sa druge strane smanjuje mogućnost greške jer 
nema konkretnog imena i prezimena, tj indeksa studenta, pa nema šanse da 
se nekome dopiše ocena ako nije imao pravo da polaže ispit.
Kada služba neku prijavu izmeni iz Uslovne u aktivnu, ta prijava će na 
zapisniku (ako se on ponovo generiše) izgledati isto kao i sve druge. 
Svakako treba voditi računa u kom trenutku se uslovne prijave aktiviraju 
i da se obezbedi da nastavnik dobije ažurnu verziju zapisnika, odnosno 
da se utvrdi kada nastavnici štampaju zapisnik i do kada je moguće 
uraditi aktiviranje uslovnih prijava.

Molim Vas da nam potvrdite da li ste saglasni da ovu izmenu na zapisniku 
uradimo i kod Vas.

Imajući u vidu da je ovo prvi rok sa različitim podešavanjima, molim Vas 
da dodatno povedete računa da li je sve ok.

Za sva dodatna pitanja stojim Vam na raspolaganju.

Srdačan pozdrav,

Sanja Mijovic
FIS support

On 19-Jan-22 14:31, Sanja Mijovic wrote:
> Poštovana,
> kako bi se ispunili različiti specifični zahtevi za ispitni rok, 
> neznatno drugačije ćete morati da radite pripremu roka.
>
> Prvi korak kada se kreira sam ispitni rok, ostaje isti uz jednu 
> izmenu, opcija pri dnu, određivanje ispitivača više neće biti 
> korišćeno "Angažovanje" već "Priprema na osnovu angažovanja".
>
> Predmeti koje ocenjuje mentor i kod njega se nalaze na zapisniku, 
> potrebno je da se unesu u Ispitni rok-Predmet podešavanja. Ovo jednom 
> unosite i kako budu novi predmeti tu ćete ih dodavati. Na plus se 
> dodaje predmet, izabere se tag Mentor DAS i sačuva na ok.
>
> Dalje, studentima koji treba da prijavljuju ispit kod mentora potrebno 
> je u okviru dosijea u tabu Molba/Mentor evidentirati ko im je mentor. 
> Ukoliko im ovo nije evidentirano studenti te predmete koje ocenjuje 
> mentor neće moći da prijave i dobiće poruku: *Студент нема 
> евидентираног ментора, обратите се Студентској служби!* U tom slučaju 
> jave se službi, evidentirate im mentora i student će moći da 
> samostalno obavi prijavu.
>
> Predmetima koje ocenjuje mentor ne unosite angažovanja i imaju kreiran 
> samo ispit sa nastavnom grupom 1 u ispitnom roku.
>
> Kada se kreiraju ispiti u roku (Ispitni rok-Ispiti u roku, klik na 
> željeni rok-Kreiraj ispite po planu)  potrebno je kliknuti Priprema 
> ispitivača, dalje je potrebno dodati termine tamo gde znate unapred da 
> će biti podele na dva termina - sledi objašnjenje.
> Predmet koji se deli na dva termina na nastavnoj grupi 1 neće imati 
> datum i termin, već se prave nove nastavne grupe za svaki datum/termin 
> koji je potreban. Ta nastavna grupa 1 je zbirna odakle ćemo kasnije  
> prijave studenata rasporediti po terminima.
> U postojećem zapisu (nastavna grupa 1) uneti da je maksimalan broj 
> studenata 0, ne unosite datum i termin, a onda dupliranjem ili na plus 
> za taj predmet dodate nastavnu grupu 2 i 3 (ili još ukoliko je 
> potrebno) i tu unesete datume i termine. Tu ćete naknadno da unesete 
> maksimalan broj studenata koliko želite da u svakom terminu bude.
> U slučaju da kasnije dobijete informaciju da je neki ispit potrebno 
> podeliti na dva termina, procedura je ista.
>
> Kada je gotova prijava ispita, ne radite kao što smo za januar radili 
> ručno raspoređivanje studenata. Već nam javite da je gotova prijava i 
> ostavite nam vremena da testiramo sve nove opcije koje smo uveli.
> Prema ovim novim podešavanjima, studenti će kao i do sada moći da 
> prijave predmete koji su uslovni.
>
> Kada mi testiramo, javićemo dalje korake neohodne da se do kraja 
> završi priprema ispitnog roka (raspoređivanje na dva termina, 
> razdvajanje studenata koji prijavljuju ispite kod mentora itd).
>
> Srdačan pozdrav,
> Sanja Mijovic
> FIS support
> On 18-Jan-22 12:44, Alen Pajić wrote:
>>
>>
>> Srdačan pozdrav,
>> Alen Pajić, mast. inž. el.
>> Računski centar
>> Elektrotehnički fakultet, Beograd
>>
>>
>> -------- Forwarded Message --------
>> Subject: 	Re: [KPU]Podele studenata u termine u ispitnom roku
>> Date: 	Tue, 18 Jan 2022 11:54:27 +0100
>> From: 	dragana.kostic на kpu.edu.rs
>> Organization: 	KPU
>> To: 	Alen Pajić <alen на etf.bg.ac.rs>
>>
>>
>>
>> Uvazeni,
>> saglsni smo sa predlozenim nacinom podele studenata po terminima.
>> S postovanjem,
>> Dragana Kostic
>>
>>
>>
>> On 2022-01-17 15:44, Alen Pajić wrote:
>>> Poštovana Dragana, po dogovoru preko telefona, podelu studenata po
>>> terminima u ispitnom roku možemo da automatizujemo tako što ćete da
>>> definišete broj studenta koji treba da bude u prvom i broj studenata
>>> koji treba da bude u drugom terminu.
>>>
>>> Nakon toga pokrećete podelu, a kriterijum po kom redosledu će
>>> studenti da se dele na ova dva termina je broj indeksa.
>>>
>>> Što bi u praksi značilo da ukoliko imate npr. 48 prijavljenih
>>> studenata i ukoliko definišete:
>>>
>>> termin 1 sa brojem studenata 20
>>>
>>> termin 2 sa brojem studenata 30
>>>
>>> prvih 20 studenata po broju indeksa će biti raspoređeno na termin 1,
>>> a preostalih 28 na termin 2.
>>>
>>> I dalje će ostati mogućnost da studente možete po potrebni ručno
>>> da prebacujete iz termina u termin.
>>>
>>> Molimo Vas da nam potvrdite da je ovaj način odgovarajući pa da
>>> krenemo u implementaciju rešenja.
>>>
>>> --
>>> Srdačan pozdrav,
>>> Alen Pajić, mast. inž. el.
>>> Računski centar
>>> Elektrotehnički fakultet, Beograd
>>
>> -- 
>> S poštovanjem,
>> Dragana Kostić
>> Šef Odseka za studentska pitanja
>
-------------- следећи дио --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://kpu.edu.rs/pipermail/studentska_sluzba_kpu.edu.rs/attachments/20220201/0724cd2c/attachment.html>


Више информација о листи слања Studentska_sluzba